Recent Movie Reviews


The Sicksons The Sicksons

Rated 3.5 / 5 stars

lol

Haha I like it....



Mario vs. Luigi Mario vs. Luigi

Rated 2.5 / 5 stars

=-)

not bad at all keep at it =-)...



Ken's Date (Apple Switch) Ken's Date (Apple Switch)

Rated 4 / 5 stars

Funny!

That was good I like the end I wasn’t expecting the sister thing lol....


Recent Audio Reviews


Mario Mix for Piano Mario Mix for Piano

Rated 5 / 5 stars

yay =-)......

I love you I love this mix I just cant belive it its amazing heh .o well back to my music hmmm.



Mario64 - Dire Dire Docks v1.1 Mario64 - Dire Dire Docks v1.1

Rated 3 / 5 stars

ok

man the only reason im reviewing this is because i like mario =-)...........

now check my stuff out and leav a comment thanx


L-Jay responds:

yeah, mario is the greatest man ever ;D harhar